Knab basis pakket echt gratis?

Een vraag over betalen, sparen, spaarrente of deposito's? In dit forum kun je al je vragen en ervaringen kwijt over betaalrekeningen en spaarrekeningen.
Rennenberg
Lid bank forum

Knab basis pakket echt gratis?

Bericht door Rennenberg » do 26 dec 2013, 14:38

Hallo,

Ik denk er over om een rekening bij knab te openen. De bank spreekt me op de een of andere manier wel aan. Ik houd mijn normale spaar en betaalrekening bij de rabobank nog aan en wil deze rekening gebruiken voor andere inkomsten. DOm die reden denk ik aan het basispakket voldoende te hebben. De beperking van het basispakket dat de betaalrekening alleen voor overboekingen geldt is ook prima. Ik wil de rekening vooral openen voor spaardoeleinden en heb ik het geld toch nodig dan maak ik het over naar mijn andere rekening.

Het basispakket heeft geen kosten (0 euro per maand) volgens de vergelijkingstabel op de website van knab. Ik vraag me echter af of er nog verbonden kosten zijn aan die rekening?

Mijn vraag is dus: is het knab basispakket echt gratis?

Henk de Vries
Lid bank forum

Re: Knab basis pakket echt gratis?

Bericht door Henk de Vries » do 26 dec 2013, 14:57

Hallo,

Dat klopt, bij het Knab basisipakket betaal je geen kosten voor het pakket. In de voorwaarden staan verder ook geen verborgen kosten vermeld die direct op jou van toepassing zijn. Ik heb sinds een maand ook een basispakket afgesloten om kennis te maken met Knab. So far, so good.

Knab baskispakket
Met het Knab basispakket kun je de volgende zaken doen. Basic dus, maar kan prima voldoen voor wie alles wil doen via internet (ook betalen dus) en kennis wil maken met de bank.
  • Je kunt geld ontvangen op je betaalrekening.
  • Je kunt geld overboeken naar een andere rekening
  • Je kunt aan andere personen of bedrijven een incassomachtiging geven. Die mogen dan
    geld van je betaalrekening afschrijven.