Geen internetbankieren ING (storing)

Een vraag over betalen, sparen, spaarrente of deposito's? In dit forum kun je al je vragen en ervaringen kwijt over betaalrekeningen en spaarrekeningen.
Soffie Reeland
Lid bank forum

Geen internetbankieren ING (storing)

Bericht door Soffie Reeland » di 04 feb 2014, 18:06

Hallo,

Kunnen jullie de internetbankier site van de ING ook niet bereiken vandaag? Is er een storing? Eerst kon ik mijn af- en bijschrijvingen niet zien. Daarna was het internetbankieren bij de ING een tijd helemaal niet meer beschikbaar.

Het is voor mij nu de zoveelste keer dat ik niet kan internetbankieren, en elke keer zegt de ING te komen met een oplossing!

van Riet
Lid bank forum

Re: Geen internetbankieren ING (storing)

Bericht door van Riet » di 04 feb 2014, 18:08

Het gaat regelmatig mis met de ING. Er is momenteel weer een storing gaande bij de ING bank, waardoor internetbankieren momenteel niet mogelijk is. Bij het inloggen op de webportal verschijnt de melding: "U kunt uw gegevens tijdelijk niet bekijken. We doen ons best dit zo snel mogelijk te verhelpen. Probeert u het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak." Meerdere internetdiensten liggen plat. Op de webportal is nog wel het saldo te zien, maar recente af- en bijschrijvingen zijn niet beschikbaar. De mobiele app is helemaal niet bereikbaar en ook is het momenteel niet mogelijk te betalen via iDeal bij de bank.

Herman
Lid bank forum

Re: Geen internetbankieren ING (storing)

Bericht door Herman » di 04 feb 2014, 18:10

Maandag waren er ook al problemen bij het internetbankieren en overboeken via de mobiele app. Klanten maakten toen melding van dubbele afschrijvingen. Ook nu komen er via sociale media weer meldingen binnen van mensen bij wie dubbel is afgeboekt. ING zei dat probleem maandagavond te hebben verholpen.

Wanneer de huidige problemen zijn opgelost, is nog onbekend. ING onderzoekt op dit moment de oorzaak van de storing. Betalen via iDEAL is wel mogelijk.

Plaats reactie