Notice & Takedown Procedure

Heb je een vraag of opmerking over het bank forum? Plaats hier alle berichten voor en over het bank forum.
Forumbeheer
Beheerder
Berichten: 15
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 20:03
Locatie: Amsterdam

Notice & Takedown Procedure

Bericht door Forumbeheer » za 16 nov 2013, 22:01

Voor berichten op het bankenforum en bijdragen/artikelen (tekst- en beeldmateriaal) hanteren we een melding- en verwijderingsprocedure.

Notice & Takedown Procedure forumberichten en misbruik
Stuit u op onjuiste, onbruikbare informatie, reclame, of forumleden die vragen naar persoonlijke informatie (zoals bankrekeningnummer, pincode, creditcard gegevens, woonadres of andere persoonsgegevens)?

Melden kan via de diverse meldknoppen in de topics en privébericht of via misbruik@bankenforum.nl
AfbeeldingDe meldknop is herkenbaar aan het driehoekje met uitroepteken

LET OP: Deel nooit persoonlijke bankgegevens (rekeningnummer en pincode) en inlogcodes via een privébericht of forumbericht. Een bank zal nooit om een rekeningnummer, pincode of andere persoonlijke informatie vragen via het forum!

Notice & Takedown Procedure voor wettelijke voorschriften of inbreuk op rechten die u bezit:
Mocht u stuiten op berichten die volgens u in strijd zijn met wettelijke voorschriften of die een inbreuk maken op rechten die u bezit, dan wordt u verzocht dit (onderbouwd met redenen en onder verwijzing van links naar het bedoelde materiaal) kenbaar te maken aan info@bankenforum.nl, wij zullen dan zo snel mogelijk reageren:
  • Wij sturen u een bevestiging van ontvangst;
  • Wij maken een voorlopige beoordeling van de gegrondheid van de klacht. Indien uw klacht aannemelijk is, zal de publicatie – in afwachting van verificatie – direct worden verwijderd of tijdelijk worden geblokkeerd. Indien wij van oordeel zijn dat de klacht niet aannemelijk of niet terecht is, zullen we u van deze beslissing en van onze motieven op de hoogte brengen;
  • Wij lichten de bron (e.a. de gebruiker) van de content of beelden waarop jouw klacht betrekking heeft, in over uw klacht en de aard daarvan en bieden hem/haar de gelegenheid om de klacht te weerleggen;
  • Wij onderzoeken de klacht en laten u weten wat de uitkomst van dit onderzoek is en welke maatregelen wij hebben genomen / zullen nemen;
  • Indien het onderzoek aantoont dat uw klacht gegrond is, zullen wij het onderhavige materiaal definitief van bankenforum.nl verwijderen, tenzij u ons toestemming verleent om het materiaal op deze informatieve website te handhaven. Wij horen dan graag onder welke voorwaarden u daarmee akkoord gaat.